Translate

Top Text

Bottom Text

fredag 7 september 2012

Den 1/9 Sådan väderleken är denna dag.......ur bondepraktikan


Den 1/9 Sådan väderleken är denna dag, sådan förbliver den över huvudtaget under hela månaden. En bra 1:a september är med andra ord viktigt, då det blir vädret i hela september Hur var vädret denna dag?

Hittade en så otroligt fin sida med gamla foton till,

Fromme läsare köp mig nu.
Mycket förstånd lärer jag dig.
Bonde-Praktika är mitt namn.
Läs mig, det länder dig till gagn.
Det hela årsens lopp vill jag dig lära, Varefter du dig skall regera


klicka vidare på länken

http://www.bondepraktika.se/bondepraktika-originalet/

1 kommentar:

  1. Hej Birgitta.
    Söker man runt hittar man något sägs det och jag hittade hit till dig.
    Du har en riktigt trevlig blogg, jag hoppas du inte har något emot att jag lägger till mig hos dig för att kunna återvända och läsa mer.
    Jag önskar att du får en underbart trevlig helg.
    Kram.

    SvaraRadera