Translate

Top Text

Bottom Text

tisdag 4 september 2012

Kloka ord




Vad är definitionen på ett gott vin?
Det ska börja och sluta med ett leende

                                      William Sokolin



Vi bör glädja oss åt de vi har utan att göra jämförelser.
Man blir inte lycklig så länge man plågas
av att andra är lyckligare.
                                                                 
                                          Lucius A Seneca


Han visste priset på allt,
men inte värdet på något.

                                           Oscar Wilde     



Det enda ondskan behöver för att segra
är att det goda ingenting gör.

                                     Edmund Burke




Varje tid får ta ansvar för sitt.
Men glöm inte att läsa på och lära för framtiden 







1 kommentar:

  1. Till Nettan om du kommer in och läser, Jag skrev denna kommentar hos dig det gick inte att publisera den.
    Hej, och tack för dina besök, jag har varit lite lat i sommar med hemsidan, ideerna saknas, hittade lite kloka ord så jag kanske förtsätter med det. jag håller med att dom bara krånglar till det och det nya gränssnittet kunde jag inte skriva i så jag fick återgå till det gamla, och det ska dom stänga ner snart.
    vi håller ställningarna
    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera